ed-edd-n-eddy:

halotharfroggies:

ed-edd-n-eddy:

halotharfroggies:

ed-edd-n-eddy:

halotharfroggies:

ed-edd-n-eddy:

halotharfroggies:

owmylasagna:

Ok well instead of sleeping I’m just doodling really mushy ship art. 

image

and I’m going to steal this reaction image.

This is my favorite one. ♥ And lemme tell ya! That cap is NOT an easy one to grab! Eddy prances across the screen in a split second.. Little bugger was hard to catch!

So dainty Eddy is a unicorn.

Got it.

Man this is such a cute shot.

image

AH THESE ARE OFFENSIVELY CUTE.

LOOK AT HIS BOOTY AND HIS GIDDY LITTLE FACE I AM ANGRY.

image

Oh I’ve got a million of ‘em! ♥

I miss you. You are a magical person. You are my hero.

Oh gosh, now you’ve got me all tongue tied and flustered with all your fancy schmancy flattery and I haven’t got a screencap for that! //// haha

Unless you’re referring to Eddy in which case — Go on..?

image

halotharfroggies:

ed-edd-n-eddy:

halotharfroggies:

ed-edd-n-eddy:

halotharfroggies:

ed-edd-n-eddy:

halotharfroggies:

owmylasagna:

Ok well instead of sleeping I’m just doodling really mushy ship art. 

image

and I’m going to steal this reaction image.

This is my favorite one. ♥ And lemme tell ya! That cap is NOT an easy one to grab! Eddy prances across the screen in a split second.. Little bugger was hard to catch!

So dainty Eddy is a unicorn.

Got it.

Man this is such a cute shot.

image

AH THESE ARE OFFENSIVELY CUTE.

LOOK AT HIS BOOTY AND HIS GIDDY LITTLE FACE I AM ANGRY.

image

Oh I’ve got a million of ‘em! ♥

I miss you. You are a magical person. You are my hero.

Oh gosh, now you’ve got me all tongue tied and flustered with all your fancy schmancy flattery and I haven’t got a screencap for that! //// haha

owmylasagna:

ed-edd-n-eddy:

halotharfroggies:

owmylasagna:

Ok well instead of sleeping I’m just doodling really mushy ship art. 

image

and I’m going to steal this reaction image.

This is my favorite one. ♥ And lemme tell ya! That cap is NOT an easy one to grab! Eddy prances across the screen in a split second.. Little bugger was hard to catch!

Thank you not only for this lovely screen shot but your entire dropbox full of them! And I always got a kick out of your unfortunate screenshot posts (: 

Ahw shucks, glad you enjoy em! /// I do them for fun, really. I actually think I may get a bit too carried away with them honestly.. (I literally have thousands upon thousands of screenshots saved to my computer.. haha) And definitely! Unfortunate screenshots are the greatest! haha Always cracks me up snagging those gem shots! And posting em in a cluster.. Oh man, gets me every time! haha So glad everyone else enjoys them as much as I ♥

halotharfroggies:

ed-edd-n-eddy:

halotharfroggies:

ed-edd-n-eddy:

halotharfroggies:

owmylasagna:

Ok well instead of sleeping I’m just doodling really mushy ship art. 

image

and I’m going to steal this reaction image.

This is my favorite one. ♥ And lemme tell ya! That cap is NOT an easy one to grab! Eddy prances across the screen in a split second.. Little bugger was hard to catch!

So dainty Eddy is a unicorn.

Got it.

Man this is such a cute shot.

image

AH THESE ARE OFFENSIVELY CUTE.

LOOK AT HIS BOOTY AND HIS GIDDY LITTLE FACE I AM ANGRY.

Oh I’ve got a million of ‘em! ♥

tagged as:  eddy is always 100% cute    

book-o-scams:

Ed, Edd n Eddy

Season 1 Backgrounds

'The Ed-Touchables' and 'Sir Ed-a-Lot'

tagged as:  handy dandy references    thank you very much!    

halotharfroggies:

ed-edd-n-eddy:

halotharfroggies:

owmylasagna:

Ok well instead of sleeping I’m just doodling really mushy ship art. 

image

and I’m going to steal this reaction image.

This is my favorite one. ♥ And lemme tell ya! That cap is NOT an easy one to grab! Eddy prances across the screen in a split second.. Little bugger was hard to catch!

So dainty Eddy is a unicorn.

Got it.

Man this is such a cute shot.

tagged as:  that he is that he is    haha    

halotharfroggies:

owmylasagna:

Ok well instead of sleeping I’m just doodling really mushy ship art. 

image

and I’m going to steal this reaction image.

This is my favorite one. ♥ And lemme tell ya! That cap is NOT an easy one to grab! Eddy prances across the screen in a split second.. Little bugger was hard to catch!

tagged as:  cutie baby eddy    smooshy cheeks        just jumpin in this convo here..    don't be mindin' me loves    //    
frozenspots:

report cards pls

frozenspots:

report cards pls

tagged as:  oh my goodness goodness    cuties ♥    

Oh and just a hey by the way — Everything from like.. June back is at risk of being privated so juuust in case anyone would like to save any of my super crappy old fanart.. Just telling you you should probably do that right about now..

It feels just sooo wonderful updating again after such a long absence.

Let it snow!! <3

rollerdrawsshittystuff:

you know what they say: a lil childhood trauma builds character/

rollerdrawsshittystuff:

you know what they say: a lil childhood trauma builds character/

rollerdrawsshittystuff:

practicin with composition and actionlines again/ 2nd time drawing kevin/ 

rollerdrawsshittystuff:

practicin with composition and actionlines again/ 
2nd time drawing kevin/ 

rollerdrawsshittystuff:

so here’s the result of the another stream/ fine with me/ 

rollerdrawsshittystuff:

so here’s the result of the another stream/ 
fine with me/ 

rollerdrawsshittystuff:

"Uh-Uncle"/ 
2 versions cause I dont really know which one I like the best/ still one of them is transparent/